styrelseutbildning

Helgen har bestått av mycket jobb på olearys samt styrelseutbildning på rfsl. En tjej från förbundet var upp och utbildade oss lördag och söndag. Det var mycket givande! Lärde mig massor av hur ett arbete ser ut då man sitter i styrelsen, vilket är jätte bra nu då jag är vice ordförande. Men bäst av allt...vi i den nya styrelsen fick en chans att samarbeta och lära känna varandra mer. Nu är vi ett taggat gäng som sprudlar av ideer, inspiration och energi! Hoppas innerligt på att ragga lite nya medlemmar också som vill delta i Rfsls förening och vara med i allt roligt som händer hos oss! :0)

Till helgen, å lördag, ska jag och Preethi samt några till härifrån upp til Östersund på inspirationsdag som ska hållas där. Spännande!! På kvällen är det Club Alexis fest också så då ska vi dit å partaja samt marknadsföra Club Alexis Sundsvall, som ska ha en sju dundrandes fest på Stadshuset den 20 mars!! Kommer som sagt bli HUR KUL SOM HELST! Hihi... Kom dit säger jag bara!!

I helgen har även mina underbara svärförädrar varit här på besök. Alltid lika mysigt att umgås. Känns dock som att jag önskar jag haft lite mera tid till att träffas...men vi syns ju nu på lördag igen :0) Å det var allt bra att ni och dottern fick lite ensamtid ihop.

Nu ska jag fixa lite här hemma sen vandra bort till mammsen en sväng.

//Lie 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0