Madonna

japp...i alla hjärtans dag present fick jag biljett till madonna konserten i Göteborg 9 augusti på ullevi. Wiihiiie!! Tänk vilken show det måste komma att bli. Längtar verkligen. Jag, älsklingen, Åsa å Lotta. Vilket gäng! Haha ;0)
Idag har jag vart på nolia mässa med pappa och Belinda. Jätte mysigt var det å givande. Käkade lunch tillsammans alla tre...något som inte händer allt för ofta. Informerade pappsen också om vad som komma skall...en liten (eller rätt stor) hemlis som inte kommer nämnas här....inte än iaf. Nu är jag hemma, så skönt. Har varit och kommer vara mycket jobb nu framöver på Olearys bowlingen. Ska snart åka iväg å hämta Preethi å sen fara upp på sport och fritid som ska fixa tröjor till Club alexis festen som Preethi anordnar i samarbete med rfsl, trappen event och stadshuset. Den 20 mars kommer det vara en storslagen fest på stadshuset. Hoppas att alla som vill och kan kommer. De kommer helt klart bli en succe´!!!! :0D
I söndags ade vi kalas för mamma. Hon fyllde egentligen år igår. GRATTIS mammsen. Du är en av dem bästa! Vad vore jag utan dig?

Ikväll är det styrelsemöte på rfsl, sitter nu med i styrelsen där som vice ordförande. Nästa månad ska jag iväg på en skolinformatörsutbildning i umeå också. Bra att rikta in sig lite mot något område. Ska verkligen bli kul.

Jaa...ni ser...här händer det saker,....heeela tiden.

//Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0