flytten..

jaaa...vi blev erbjudna att hyra ett jätte vackert hus på södermalm med värsta toppen läget och fantastisk utsikt. Det är ett riktigt drömhus...så fräsht!! Men, det får stanna som en dröm faktist.
Vi trivs såå bra i våran lägenhet. Och genom att bo kvar här så har vi även råd med en massa andra drömmar.

Jag trivs i våran lägenhet. Vårat slott, vårat träsk..haha! :0D

Så Elin...svara nu fort som tusan på meddelandet jag skickat till dig på msn.
Kanske vi ses ganska så snart.

Nu kommer snart Ric hit å då blir de promenad och fikamys på stan.

//Lie

Kommentarer
Postat av: Anki H

Jaa lägenheten är verkligen mysig.

2008-11-29 @ 07:25:55
Postat av: Sannie

Hej på dej !

Men det låter juh som ett bra beslut det med.haha

Så som du skrivit, då har ni juh råd med andra små drömma.Att leva och kanske resa unna er lite annat smått och gott.När man inte vet hur det blir med dig framöver vännen.Du kanske blir en student snart.haha

Sen hyra ett hus? hmm man vill väl kanske ha sitt eget hus när man väl flyttar till hus...Att det kan se ut precis som man vill och att det är en del av personerna som bor i huset.



Tycker ja var ett smart beslut.Allt har som sagt sin tid.Man ska inte stressa eller bråska fram saker tycker jag.Allt har lixom ändå en mening lixom. Kram

2008-11-29 @ 23:17:09
URL: http://crue.bloggagratis.se
Postat av: malin

maaaaah hörru kommer förbi imorgon, så jag hör av mig imorgon. lånar tessans chefs telefon imorgon!

2008-12-01 @ 18:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0