Allhelgona...

Igår hade vi alltså "hejdå" festen för min älskade syster Elin ( http://eelinhoglund.blogg.se/ ) som åker till USA som au pair på måndag. Hon ska vara där ett helt år och jag känner att jag har en hemsk oroklump i min mage. Kommer sakna henne något helt otroligt mycket, men jag är så stolt över henne och att hon nu ska ut på sitt livs äventyr. Självklart måste vi fara dit och hälsa på henne! I Washington DC har hon hittat en familj som verkar jätte trevliga och där ska hon nu spendera ett helt år. Festen blev väldigt lyckad. Mamma hade lagat en helt fantastisk buffe´..jag hjälpte också till och fixade en mumsig paj. Sen spelade vi Singstar och buzz...hur skoj som helst!

Kommer sakna dig Elin,  såå mycket!!

//Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0