julmustprovning...

Idag har jag varit på rfsl på julmustprovning. Fem olika sorter testade vi...jag tyckte bäst om Zeunerts... Mmmums!!
Var inte så mycket folk där direkt men hade supertrevligt med dem som väl var där. Nästa söndag ska jag jobba där iaf, fast bara från 11-12.30 sen ska jag på julbord med Civilförsvaret på Scandic hotell nord. Så glad över det :0)

Har jobbat på Olearys i helgen och det gick riktigt bra. Börjar komma in i gänget och lär mig mer och mer...snart kan jag nog kassamaskinen och datorn problemfritt. Trivs faktist väldigt bra, och det är väldigt sköna människor som arbetar där.
I fredags eftermiddag kom "J" och "T" hit från Klövsjö å hälsade på. Trevligt trevligt!! Efter att jag jobbat färdigt mötte jag upp dem och älsklingen på stads. Drack ett par öl, satt å surrade minnen och dansade lite. Det var inte så mycket folk ute vilket är lite ovanligt, men skönt på nåt vis.
De vart inte långvariga eftersom de var tvugna att åka tillbaka igår kväll, då de skulle upp å jobba idag.

Nu är jag hos mammsen...hon håller på med julbaket för fulla muggar. Mysigt! :0)

Tja!

Kommentarer
Postat av: Anki H

Hoppas julbordet smakade bra.Hade ju också tänkt julbaka men tyvärr tyvärr satte eftervärkningar av vinterkräksjukan käppar i hjulet. På bättringsvägen nu. Kram Anki

2008-12-07 @ 19:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0