...snabbis

... japp! En snabb liten uppdatering blir det. Har haft mycket för mig nu med jobb och grejer. Jobbade på en förskola och hade hand om små söta saker upp till 3 år. De var helt underbart. Nu är det uppbehåll från det jobbet då de flesta barn är hemma på sommarlov. Men jag håller tummarna att jag får komma tillbaka till hösten igen.
Nu är jag tillbaka på gamla kära HL Display å det går väl som de alltid brukar göra. Och skönt är det ord som kan samanfatta hur de känns att vara där igen.
Annars så har småsaker som att jag fyllt 23 år hänt haha...Fick jätte mycket fint som jag önskade mig: En vacker klocka, spelet Sims 3, spabiljett mm... helt suveränt.
Min ena lillasyrra tog studenten på min födelsedag så det var mest henne vi fick fira. Hon var vacker som en ros kan jag lova! :0) Min stora fina lilla lillasyster LOVE U!!

Sen så kom ju även min andra lilla lillasyster hem på besök en vecka å det var så härligt att få se henne å rå om henne en liten stund. Hoppas verkligen vi får ses snart igen då jag saknar dig helt otroligt mycket! Ja...för er som inte vet är hon nämligen i Washington DC som au pair å trivs jätte bra...så det verkar som hon ska bli kvar ett helt år till!

Nä...nu ska jag jobba lite med transdagen som jag håller på arrangera till hösten, den 23/10 blir det. På stadshuset ska de hållas å det kommer bli sååå bra!

//Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0