nytt år...

Julen var lugn och skön...firade tillsammans med familj. Nyårsfirandet blev utei Njurunda med goda vänner...bubblade utomhusbad under en vacker stjärnhimmel,..drack godare bublor i en värmande bastu. Middag avnjt jag tillsammans med min fina mamma. Sen strax inan tolvslaget mötte jag upp min älskling som jobbat hela dagen. Är så lycklig att jag fick se in i dina fantastiska mörkbruna ögon och skåla in det nya året. Älskar dig!

I helgen har vi varit i umeå å hälsat på älsklingens syster. Det var trevligt.
Nu är jag äntligen hemma igen...i mitt slott!!
Drömmer mig bort...
snart bär det av till Spanien...längtar såå till värmen!!
Vill resa mer jag....det vill jag verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0