frisören

Nu är jag nyklippt!! Var till min "gamla" frisör och snaggade mig idag...hon ÄR så duktig och trevlig!! Nu är jag alltså snaggad...ja, kortklippt igen. Så gick det med utsparandet till de långa håret denna gång...haha :0D
Nä,..men jag var faktist tvungen att göra något åt mitt förfärliga hår. Hemsk frisyr...om man nu ens kan kalla det jag hade för en frisyr(?) Det var så dåligt och slitet att jag inte ens fick en kam igenom det. Hade misshandlat håret rätt rejält. Nu är det slut med det. Nytt friskt hår på huvudet bara...åsså ska vi se om jag lyckas spara ut det denna gången.
Om inte så ser jag jäkligt bra ut i korta frisyrer. Framhäver mitt ansikte mycket mer...och min personlighet lyser ut bättre.


Har vait på Lernia idag också. Personlig coaching...sista samtalet. Imorn är jag färdig. Känns bra!! Som det varit nu har det varit alldeles för mycket...jobb, lernia, rfsl mm mm. Nära till utbrändhet, å det är farligt. Har fått lite konstiga symptom på att allt inte riktigt stämmer med min kropp. Magen krånglar, jag har fått yrsel, värk och utslag. Min personliga coach som är legitimerad psykosocialterapeft säger att jag ska lyssna noga på min kropp och ta signalerna på allvar. Det är inget att leka med!! Så jag tar till med det och ska göra allt vad jag kan för att lära mig säga nej, prioritera saker och ting och tänka mer på mig själv.

Japp, så är det...

//Lie

Kommentarer
Postat av: Marina

Precis som han säger är sant, du måste vara rädd om dig. Du blev sååå jättefin i håret vännen. puss mamma

2009-02-27 @ 14:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0