uppdatering

Ja...har man mycket för sig så är det svårt att hinna med nåt bloggande alls.
Som sagt...har varit å ränt en hel del. Vart på förtroenderåd i vackra Örebro, via RFSL. En otroligt rolig och inspirerande helg fylld med spännande disskusioner och intressanta människor.
Bodde på Elite hotell där servicen var suveränt bra. Jag och M delade rum...å nog fick vi ett fantastiskt vackert rum nog! Med enorma fönster och en härlig utsikt över staden, vattnet och slottet. Ska definitivt åka tillbaka till Örebro igen på privat tid, för den staden är absolut värd att utforskas.

Har även varit å skolinformerat på Härnösands gymnasium. Det gick toppen bra verkligen och samarbetet med C funkar jätte bra. Eleverna kom med mycket bra frågor och funderingar. Me like!!
Mindre lycket blev det då jag och M var i Sållefteå å skulle hålla utbildning där. Vi var så väl förberedda och taggade...men möttes av noll respons eftersom bara två tappramänniskor kom å var intresserade. *Suck* Men men...så kan de bli...

Igår besökte jag å älsklingen på vårmässan också, som firade 10 års jubileum. Det var mycket mindre utställare å montrar än vanligt så de var lite trist. Men de montrar som väl var där var riktigt bra att kika in i. Preethi hade lite jobbigt eftersom jag också envisades med att vara med i varenda tävling jag kunde hitta. Blev en hel del kan jag väl säga....men då har man även chans att vinna något roligt eller fint! :0)
På kvällen for vi till våra vänner G och J och deras ungar,... grillade ute i den enormt sköna sommarvärmen som vi har ärats att få :0) Åt hemmagjorda, riktigt köttiga hamburgare med stora mumsiga klyftpotatisar, kryddig å stark mango salsa  och bluecheesesås. Mmmmmmums!!

Sist men inte minst...jag å Preethi har bokat in en liten vårtripp. Vi åker alltså till London den 16-19 maj. Härligt!! Längtar längtar längtar! Förra året vid samma tid var de Paris. En fantastisk stad var det. I vintras for vi en vecka till Gran Canaria å nu blir de London. Wiiehiie!

//Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0