Sundsvalls flyg

Idag har jag varit på arbetsintervju hos Sundsvalls flyg på Midlanda. Riktigt spännande var det...(magen har pirrat hela natten).
Vi var 15 tjejer som fick delta. Först var det lite information om företaget och om jobbet som flyg och mark värdinna.
Låter som ett häftigt och roligt jobb, men också stressigt. Tror det skulle passa mig riktigt bra iaf. Men vi får väl se hur det går.
Det kändes som det gick bra för mig på den personliga intervjun.
Vi fick även genomföra ett test då vi skulle försöka samarbeta samtidigt som en psykolog satt och studerade oss och som dem sedan ska göra nån slags bedömning av.
Sen fick vi göra en tur inne i flygplanet. Det var kul att få sitta fram i cockpiten och se alla knappar och spakar :0)
Det är bara en som ska få tjänsten, och innom en vecka skulle vi få svar. Sen skulle även psykologen kontakta oss personligen för att ge oss hans bedömning...haha! :0P

Nu är jag hemma och känner mig så rastlös så det är inte riktigt klokt!
Ahh, Ge mig ett jobb...NU! Snälla...  

Kommentarer
Postat av: sanna

oj va spännande ! håller tummarna...

shit en psykolog bedömmning, haha nä den klarar du nog bra =)



kram

2008-10-21 @ 16:02:33
URL: http://www.crue.bloggagratis.se
Postat av: Anki H

Hej,va spännade,blir riktigt pirrig i magen själv när du berättar om intervjun. Thore o Jag håller tummarna det vet du.

Kram Anki

2008-10-21 @ 19:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0