LOVE UP NORTH

Igår var jag och Preethi ut tillsammans med hennes jobbarkompisar från Delicerano (www.delicerano.se).
Hade bokat bord på Mezoyo, en grekisk restaurang här i stan. Otroligt fin och inbjudande restaurang med ett stort akvarium längs ena väggen, där färgglada fiskar som simmar runt fångar ens uppmärksamhet. Den super snygga inredningen och vattenfallet vid ingången skapar en lugn atmosfär. Upplägget på det fantastiska porslinet var vackert, men tyvärr kostade det mer än vad det smakade.

Därefter gick vi till Irish pub som ligger vägg i vägg med Mesoyo. Drack ett par öl, satt och surrade och hade riktigt trevligt innan vi begav oss till Preethis andra jobb, Stadshuset (www.stadshusetsundsvall.se).
Här är det nya events varje vecka. Förra helgen var jag där tillsammans med mamma Marina och svärmor Anki på modevisning som var toppen bra. Det roliga med Stadshuset är att de vågar prova nya saker och har något som tilltalar de allra flesta.
Denna kväll hade de förvandlat hela stadshuset, även den otroligt vackra spegelsalen, till en innomhusfestival som de döpt till LOVE UP NORTH. Det var mycket folk som besökt festivalen men jag har svårt att tro att det blev nån succe´ eftersom det kändes rätt glest mellan människorna. Men jag hoppas att de gör om det igen för roligt var det!

Nu till mindre glamorösa händelser...hänga tvätt nere i källaren...   ;0)

//Lie

Kommentarer
Postat av: Malin

Tvätt är alltid lika roligt ;D

2008-10-18 @ 22:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0