skräckfilmsafton...

Hade vi igår hemma hos oss!  Ric och Anders kom också så jag fixade iordning tilltugg sen såg vi "skelton key" å den var riktigt spännande. Därefter såg vi "the eye" å den var bra den med, synd bara jag blev så trött så jag missade en liten bit haha! :0D

Annars har jag nog inte gjort så mycket förutom att umgåtts med Ouafaa. Fick en härlig andsiktsbehandling och massage av henne. Inte riktigt klokt vad duktig hon är! Tror absolut att du kommer få öppna eget en vacker dag och jag ska självklart bli en av dina stammisar :0)

Vi var ut på Stadshuset i onsdags å tog ett glas vin/cider, satt å surrade och spelade sällskapsspel. Stadshuset har börjat sälja öl, vin och cider för bara halva priset på onsdagar mellan 21-01. Jätte bra ide´ verkligen, toppen att gå dit istället för att ha förferre.
Var även en sväng på RFSL lokalen i onsdags och drack en kaffe. Kul att dt börjar komma dit lite folk men det skulle vara ännu roligare med fler!

I tisdags var två tjejer från journalisthögskolan hemma hos oss och gjorde ett repotage med ämnet "vad är manligt". Preethi lagade iordning  god linssoppa och kantarelltoast och bjöd på. Sen var det intervju med Preethi och fotografering. Det roligaste var "förvandlingen" som en av tjejerna fick göra. Preethi fick nämligen göra om henne till kille....men hjälp av smink, lite skägg, andra kläder och annan gångstil så lyckades hon faktist väldigt bra med det. En rolig upplevelse...

Ikväll ska jag jobba extra igen på Olearys bowlingen. Ser fram emot det denna gång...
Saknar min Elin jätte mycket men vet att hon har det hur bra som helst i USA. Hon trivs med sin nya familj och bor jätte fint.

//Lie


Kommentarer
Postat av: elin

hej vannen. ah ja, jag alskar det har stallet. huset ar enormt och jag har ju som sagt mitt egna lilla kryp in med sovrum, kok/allrum och badrum. Familjen ar helt underbar och pojkarna leker nastan heeeela tiden.

nu har de precis bestallt pizza till middag, mums! riktig amerikansk pizza, det du.

hoppas allt ar bra med dig och preethi. saknar dig! puss

2008-11-08 @ 23:51:11
URL: http://eelinhoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0