En helg i härnösand...

I fredags fick jag beskedet att jag inte kom in på utbildningen som hälsovägledare som jag sökt, eller ja, har fått en reservplats.. men de är väl inte så stor chans att nån kommer hoppa av.
Så jag har varit väldigt ledsen!! Jag ville ju såå gärna få börja studera nu. Och denna utbildningen var som klippt och skuren för mig. Nu sitter jag här och funderar Vad jag ska göra av mitt liv. Klart jag kan söka igen...men det är om ett år isf. Ska kolla på jobb och fler utbildningar. Är det nån som ser nåt intressant som skulle passa mig..hojta bara till! :0)

Eftersom det varit lite deppigt  var det perfekt att jag och Preethi for till härnösand i helgen och hälsade på R och C. Blev riktigt bortskämda med god mat, bio och uppfriskande långpromenad. Det är en vacker liten stad härnösand. Kul var det också att träffa S och se hur det såg ut på internaten vid folkhögskolan :0D

Nu är vi hemma igen. Har just käkat lunch å tittar lite på tv. Inget kul väder alls ute. Var å handlade förut och funderade varför i hela världen man bor just här? När det finns såå många andra ställen att bo på..och där det är varmt dessutom.
Men men...jag trivs ju väldigt bra de flesta gånger. Men visst är det skönt att drömma sig iväg ibland...

//Lie

Kommentarer
Postat av: elin

ja precis, varfor bor du dar nar du kan bo har med mig?? haha

Hoppas helgen varit kanon for er! Saknar er sa mycket och tanker pa alla en svang varje dag :)

massa kramar fran (ett kallt, shhyyy) usa!

2008-11-24 @ 17:02:09
URL: http://eelinhoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0