En dag...

...Jag skulle så gärna vilja få uppleva en enda dag till tillsammans med min bortgångna morbror Alf. För att få chansen att tala om för honom vad otroligt mycket han har kommit att betyda i mitt liv, att han är en stor förebild och att hans sätt att värna om personer som han kände och inte kände verkligen har berört mig som männsika.
Tillsammans skulle vi vara ute och gå, promenera längs vackra stigar och fantastiska utsikter, för det var något som han verkligen uppskattade och som jag uppskattar idag.
Du är min ängel...


Jag skulle även vilja få uppleva en dag med min farfar och farmor, sitta vid derasköksbord och dricka gott kaffe och ljuvliga hembakade skorpor och berätta vilka förebilder de alltid kommer att vara för mig. Deras eviga kärlek till varandra och familjen har fått mig att inse vad som är viktigt och betydelsefullt här i livet och för det är jag dem evigt tacksam...


Förlusten att förlora en närstående vän, som fortfarande är vid liv, är även den väldigt stor. På liknande sätt måste man genomgå en sorgeprocess som är tung och jobbig.

Men man lär sig av nergångar....och jag kan säga att jag lärt mig att det kostar mindre att ge än att ta. 
Det jag vill allra mest är att visa uppskattning för min familj och mina vänner och leva ett fantastiskt liv tillsammans!


Ikväll ska jag och älsklingen laga iordning en indisk buffe´ på RFSL. Så kika gärna förbi..det kommer bli såå kul :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0