jul jul...strååålande juul

Igår var jag å rännde ute på birsta med Ric. Högst upp på priolistan stod det julklappsinhandling :0)
Å de var inte ett lätt  jobb kan jag säga. Men efter flera långa timmar hade jag till slut lyckats. Är dock inte helt färdig än, men på god väg iaf. Skönt!!  På kvällen var vi till en av dem finaste vänner och åt middag. Så kul att hennes kärlek från marocko äntligen kommit hit. Synd att det är så svårt att kommunicera då hon talar marockanska och franska och jag svenska och engelska,..men snart så!

Ser fram emot julen jätte jätte mycket. Allra mest för att få lite tid med Preethi...hon jobbar alldelens för mycket nu. Hon är trött och har ont i kroppen och det gör mig så orolig. Men snart så får hon vila och sluta tänka på jobb, beställningar och julbord. Tack och lov är det inte lång tid kvar nu...

På julafton kommer vi vara hemma hos mamma. Juldagen ska vi fira med ett gäng vänner. Sen bär det iväg till Östersund å svärföräldrarna. På nyårsafton har jag inte en aning om vad som händer. Älsklingen hon ska jobba, så mycket vet jag.

Nu ska jag fixa lite här hemma sen blir det träning på friskis.
//Lie

Kommentarer
Postat av: Anki H

Vi ses i morgon ,och sedan längtar vi till Annandagen då vi får rå om er i några dagar.

Kram Anki

2008-12-19 @ 18:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0