Utomhus...

var vi igår...massor! Så härligt att få ta in en massa frisk luft å låta dålig energi lämna kroppen. Jag, Preethi, H och L var ute. Preethi och H åkte snowboard och jag och L tittade på samt promenerade en härlig promenad. Kul att vi kunde kommunicera så pass mycket som vi ändå gjorde med tanke på att hon talar franska och marockanska, och jag svenska och engelska. Haha...men vi babblade på som bara den!! Du börjar lära dig mer och mer av det svenska språket. Riktigt imponerad är jag!
En härlig bild från gårdagen kan ni se nedan.

På kvällen var jag på jobbet. Å fyyy tusan vad mycket folk och stök det blev. Fullt med männsikor och det var bara jag och en till tjej som jobbade. Alldelens för underbemannande var vi. Nä,..de där vill jag bara inte vara med om igen.

//Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0