Spa maskrosen

I tisdags firade jag och min underbara Preethi våran dag på hotell Södra berget.
Vi besökte Spa maskrosen ( www.spamaskrosen.com ) som ligger fantastiskt till med en strålande utsikt över Sundsvalls stad. Det var så härligt att  riktigt få slappna av i våra kroppar då vi bastade i ångbastu, bubblade i bubbelbadet, utförde japansk tvagning, kände på yin och yang effekten då vi först doppade oss i den 15 gradiga kalla poolen och sedan steg ner i den 40 gradiga varma poolen. Sen badade vi också i utomhuspoolen med en vacker stjärnhimmel ovanför oss. Vi avslutade med varsin behandling som vi var väl unnade. Jag fick en ansiktbehandling med ryggmassage och Preethi gjorde en helkroppsmassage.
Vi bodde i en fin och härlig svit med panoramafönster och oförglömlig utsikt mot staden och havet. Sen åt vi en trerätters middag på restaurang 108 grader: jägarlax med ädelosttsatsiki, fläskfile´ med potatisgratäng och chokladterrine till dessert. Gott som bara den!
På onsdagen vaknade vi utvilade och glada till en härlig frukostbuffe´ och ännu ett besök i spaanläggningen. Härligt! :0)

Älskar dig Preethi, mer än vad jag med  några ord någonsin kan beskriva. Tack för att du färgsätter min vardag och förgyller mitt liv. Du är underbarast!!



Övrigt...Festen som club alexis ( www.clubalexis.webb.se ) hade på Twain i Östersund blev en riktig hit!! Synd för er som missade den. Men det kommer fler chanser kan jag lova!

//Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0